Buono - AFOI TSAROUHA SA
Kapary duże w solance Jagody kaparów, zbierane ręcznie ze szczególną starannością. Ich bogaty smak sprawia, ...
Wysyłka:48 godzin
18,00 zł
Pieczona Czerwona Papryka Papryczki Florinis po podróży z Ameryki Południowej do Europy wraz z Krzysztofem ...
Wysyłka:48 godzin
20,00 zł
Karczochy w oleju słonecznikowym
Karczochy w oleju słonecznikowym Wyśmienita przystawka na Twój stół, nasze karczochy są gotowe do podania. ...
Wysyłka:48 godzin
24,00 zł
Papryczki wiśniowe nadziewane serkiem śmietankowym
Papryczki wiśniowe nadziewane serkiem śmietankowym Papryczki wiśniowe mają słodko-ostry smak i efektowną czerwoną barwę. Ich ...
Wysyłka:48 godzin
25,00 zł
Firma „AFOI TSAROUHA SA” została założona w 1963 roku przez jej założyciela Georgiosa Tsarouha jako mała jednostka produkcyjna w mieście Kawala. Jego celem było stworzenie własnych tradycyjnych produktów poprzez oferowanie ich lokalnie. Założyciel sam wybierał najlepsze warzywa i przetwarzał je na marynaty, stosując przepisy inspirowane nim i tradycją regionu.
Jednakże wraz ze wzrostem wymagań klientów, siedziba firmy została przeniesiona do nowych, prywatnych obiektów o większej powierzchni do produkcji i przechowywania wyrobów gotowych. Urządzenia przemysłowe jak i teren firmy są stale rozwijane i udoskonalane, mając na celu rozwój możliwości firmy. Dziś firma liczy trzy pokolenia, które z tą samą pasją i entuzjazmem podążają śladami poprzednich, zawsze dążąc do centralnej wizji firmy.
Jedną ze szczególnych zalet firmy od chwili jej powstania aż do chwili obecnej jest bezpośrednia współpraca z producentami i staranny dobór najlepszych surowców. To w połączeniu z tradycyjnymi macedońskimi recepturami i wieloletnim doświadczeniem w branży przetwórstwa tworzy produkty wyjątkowe pod względem smaku i jakości. W asortymencie znajdują się różnorodne warzywa w zalewie takie jak papryka macedońska, papryka pieczona, pomidor suszony, ogórek, kapary, pikle, oliwki itp.
Przez lata firma rozwinęła szeroką sieć sprzedaży w Grecji i za granicą poprzez współpracę z supermarketami i agentami. Działa także w sektorze marek własnych, mając znaczącą klientelę na rynku krajowym i zagranicznym.
Wizją firmy jest oferowanie konsumentom na całym świecie produktów o wysokiej jakości i niepowtarzalnym smaku, wzbogacających w ten sposób ich codzienną dietę.
Buono
Eksportowy charakter firmy stworzył potrzebę stworzenia nowej marki, która adresowałaby rynki zagraniczne. Tak powstała nazwa BUONO, potrafiąca zaprezentować produkty firmy zagranicznym konsumentom.